22 juli, 2013

Zigzag babydeken

Als mensen mij een foto mailen van hun creaties die ze gemaakt hebben met onze garens, wordt ik altijd erg blij. Het is zo leuk om te zien wat er gemaakt wordt van alles wat ik inpak en verstuur. Zo kreeg ik van Suzanne M. deze foto toegestuurd:

Babydeken gehaakt door Suzanne M.



















Ze schreef dat het dekentje voor haar toekomstige kleinzoon is die in september wordt verwacht. Nou ik denk dat het jongetje hier heerlijk onder zal slapen! Ik vind de afwisseling tussen brede en smalle zigzagstrepen erg speels en het kleurenpalet is mooi warm. Het dekentje is gehaakt met onze SMC Select Extra Soft Merino. Een heerlijk warm garen van 100% merinowol dat niet kriebelt en daardoor natuurlijk geweldig is voor dekens en kleding voor babies. En omdat het garen een superwash behandeling heeft gehad, kan het gewoon in de wasmachine gewassen worden. Suzanne heeft voor het dekentje de kleuren 5128 Mustard, 5127 Cayenne, 5104 Beige, 5113 Almond Marl, 5112 Bark Marl en 5111 Mocca Marl gebruikt. Ik vind het een geslaagde combinatie en een erg mooi dekentje!

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten