08 september, 2013

Gevonden grannies

Samen met de oude haaknaalden uit dit bericht vond mijn schoonmoeder ook nog wat "gehaakte dingetjes" in de naaidoos van haar overleden tante. Of ik het misschien leuk vond? Natuurlijk vind ik dat leuk! Bij nadere inspectie bleken het drie grannies te zijn die helaas alle drie niet af zijn.






















Ik vind het zelf een intrigerend patroon met het raster in het midden, vier klavers op de lange kanten en ik vermoed dat er daarna een rand met picootjes omheen gehaakt had moeten worden. Als ik naar deze vierkantjes kijk kan ik het niet helpen me af te vragen wie ze gehaakt heeft (mijn schoonmoeder had geen idee, haar tante haakte in ieder geval niet) en waarvoor ze gemaakt werden. Erg jammer dat er niet één af is! Ik denk dat ik maar eens op speurtocht ga. Misschien kan ik het patroontje vinden. En als dat niet lukt ga ik gewoon proberen de grannies na te haken!

1 opmerking:

  1. Wat intrigerend! En wat leuk om zo'n schoonmoeder met onverwachte schatten te hebben.
    Jo An

    BeantwoordenVerwijderen