01 november, 2013

Loop-d-Loop Booties

Ter afwisseling van mijn grote haakprojecten zoals mijn deken en mijn bloemensjaal haak ik regelmatig een klein patroontje tussendoor. Gewoon omdat het leuk is om even iets anders te doen. Een favoriete manier van mij om zo'n klein projectje te doen is door het testen van een patroon voor iemand anders. In mijn berichtje over de Pink Delight Shawlette heb ik het daar ook al over gehad. Op Ravelry worden dagelijks berichten geplaatst met de vraag wie de betreffende patronen wil testen en daar kan je dan op reageren. Zo reageerde ik pasgeleden op dit leuke patroon voor babyslofjes. Gewoon omdat het me leuk leek om er een paar te haken.












Ik gebruikte een dubbele draad Debbie Bliss Baby Cashmerino en voor het zooltje en de sierlussen gebruikte ik twee verschillende kleuren. Een erg leuk effect!
Het patroon is geschreven voor verschillende maten en heeft ook drie verschillende schoenhoogtes. Ik heb de hoogste gemaakt, tot halverwege de kuit. Helaas heb ik geen kindje meer dat er in past maar leuk om te maken waren ze in ieder geval! En in de toekomst vind ik er vast wel een ontvanger voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten