16 december, 2013

Cadeautje nummer 3: kerstman patroon

Bij ons in het tuincentrum staat een meer dan levensgrote kerstmanpop. Hij danst, lacht en zingt liedjes als je langsloopt en de meeste kinderen vinden hem leuk. Niet mijn jongste dochter. Zodra ze hem in het oog krijgt pakt ze mijn hand en zorgt ze er voor dat ik tussen haar en de kerstmanpop blijf. Heel stellig verklaart ze vervolgens: "Kejstman is niet jeuk! Ik vint kejstman beetje eng!". Heel duidelijk. Ze reageert gelukkig heel anders op het gratis patroontje van deze keer, deze kerstman is wel leuk!

Het is het laatste patroontje in deze cadeautjesreeks. En hoewel hij iets moeilijker te maken is dan de andere twee patroontjes is hij zeker het proberen waard. Zijn baard zal misschien het moeilijkst zijn. Het maken van de lussen vergt namelijk wel wat oefening om ze allemaal even lang te krijgen.
Je vindt het patroon natuurlijk weer in de winkel op de pagina "Cadeautjes"!








Ik vond het erg leuk om deze patroontjes voor je te ontwerpen en ik wens je er dan ook veel plezier mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten