12 maart, 2014

Kaleidoscope Blanket - deel 1

Ik hou van kleur, dat vertelde ik je een paar dagen geleden al in dit bericht. Ik hou ook van mooie garens en van bijzondere patronen. En over het algemeen weet ik dingen graag van te voren, geen surprise party voor mij! Toch heb ik mij in december opgegeven voor de Kaleidoscope Mystery Blanket Monthly Club van Natural Dye Studio's.

Van te voren had ik werkelijk geen idee hoe de deken zou gaan worden maar omdat ik de andere patronen van Amanda erg mooi vond, besloot ik er voor te gaan. En ik moet zeggen: het valt me niet alleen reuze mee, ik vind de deken echt super worden! Het garen is heerlijk om mee te werken, het basispatroontje eenvoudig genoeg om 's avonds voor de tv te maken en het kleurenpatroon dat ontstaat is intrigerend.

Iedere maand sturen Amanda en Phil een deel van het patroon per email naar de deelnemers en aan het begin van ieder kwartaal sturen ze een nieuwe voorraad garen.


Garen voor het eerste kwartaal























Helaas heb ik de laatste maanden niet veel tijd gehad om aan deze deken te werken en ik loop dan ook een flink stuk achter.




















De maand januari is inmiddels klaar. Ik ben op dit moment nog even bezig met iets waar ik nog niets over kan zeggen maar als dat klaar is ga ik meteen verder met februari. Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat worden!

Patroondeel januari






















Wil je ook meedoen met deze Blanket Club? Stuur Amanda en Phil dan een email, wellicht kan je nog aanschuiven. Het is zeker de moeite waard!

Marjolein

1 opmerking:

  1. Dapper hoor, zo'n groot haakwerk. Maar Amanda's patronen zijn altijd prachtig. En met haar geweldige wolletjes gaat het vast als een tierelier. Geniet er vooral flink van!
    J.A.

    BeantwoordenVerwijderen