23 april, 2014

Kaleidoscope Blanket - deel 4

Zo, na een behoorlijke inhaalslag ben ik nu helemaal bij met mijn Kaleidoscope Blanket Mystery Club! Ik had bijna twee maanden achterstand opgelopen door de Handwerkbeurs in februari waar ik veel voorbeelden voor wilde maken. Maar toen dat eenmaal af was en de voorraad weer geteld en opgeborgen was, had ik weer tijd om voor mezelf te haken en ben ik aan een inhaalslag begonnen en ben ik nu dus weer helemaal bij. Inmiddels is één derde van de deken klaar en het wordt iedere maand mooier!

Hier nog even een terugblik op vorige maand:






















En zo ziet de deken er uit na het patroon van april:

























Mooi hè? En ook heerlijk warm. De 100% merinowol is niet alleen heerlijk om mee te haken, hij is ook heerlijk om onder weg te kruipen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten