27 mei, 2014

Pinspiratie : rood sjaaltje

Van de week kwam ik het gratis patroon voor dit sjaaltje tegen op Ravelry. Ik werd meteen blij! De mooie rode kleur die van mijn scherm afknalde en het leuke kantpatroon spraken mij meteen aan. Gemaakt in een mooi dun garen is het een heerlijk sjaaltje voor een frisse zomeravond of gewoon voor de sier op een mooie jurk. Zeker als je aan de punten van de rand ook nog mooie kraaltjes meehaakt...

























Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

4 opmerkingen:

  1. Deze sjaal is een echte eye-catcher. Ik zou hem vooral voor sier dragen. Of hij veel warmte geeft op kille dagen? Ik weet het nog zo net niet.

    Fijne dinsdag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een eye catcher is het zeker! En ik denk dat ik hem zelf ook ga maken. Het zal aan het garen liggen of hij warmte geeft. Ik vermoed dat hij met sokkengaren toch wat warmer is als met een dunne katoen.

      Verwijderen
  2. Prachtig dit sjaaltje! Heb je een nederlandse beschrijving ervan? Die zou ik heel graag willen hebben.. Klopt het dat je begint met 386 sterken? Wordt het sjaaltje dan net zo groot als op de foto?
    Groeten Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is er een Nederlandse vertaling van dit prachtig patroon?

    BeantwoordenVerwijderen