09 juli, 2014

Leuke tas!

Van de week kreeg ik twee foto's gemaild van mevrouw Nel L. Zij haakte de "Tas in kabelsteek" volgens het patroon op mijn website en gebruikte daarvoor het garenpakket uit de winkel. De tas is superleuk geworden! Nel koos vrolijke kleuren en werkte de binnenkant af met een zomers gebloemd stofje. Het is echt een pronkstuk geworden.

Tas gehaakt door Nel L.
Binnenkant tas














Ik vind het erg leuk om foto's te ontvangen van klanten omdat het mij de gelegenheid geeft te zien wat er gemaakt wordt met het garen dat bij mij besteld wordt. Mocht je dus iets gemaakt hebben met artikelen die je bij de Haakbaak hebt besteld, mail dan vooral een foto door. Met jouw toestemming plaats ik je foto's dan hier op mijn blog én op mijn facebookpagina!

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten