29 juli, 2014

Pinspiratie: pannenlappen

Ik zou zeker niet zonder kunnen want ik gebruik ze iedere dag: pannenlappen! Want geef toe: vooral het afgieten van hete pannen is een stuk prettiger met een paar pannenlappen. En als je dan toch iedere dag pannenlappen gebruikt, is het wel zo fijn als ze ook nog leuk zijn om naar te kijken. Zelf haak ik pannenlappen met "Catania Grande" of "Cotton Time". Twee lekker dikke katoengarens zodat de pannenlappen lekker dik worden. Het patroon voor onderstaande pannenlappen vind je overigens hier.

























Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

1 opmerking:

  1. Pannenlappen staan ook nog steeds op mijn to do lijstje!!!

    Bedankt voor de link!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen