11 augustus, 2014

Kaleidoscope Blanket - deel 5

Eindelijk kan ik weer iets laten zien van mijn Kaleidoscope Blanket! Het was de laatste weken veel te warm om er aan te werken. Het garen is 100% merinowol en dat is heerlijk warm. Fijn voor koudere tijden maar niet als het zo warm is! Tijdens mijn vakantie afgelopen week heb ik het patroon van mei af kunnen maken. De avonden werden waar wij  waren al frisser zodat de deken eigenlijk wel goed van pas kwam. Hij begint trouwens al aardig groot te worden. Als ik hem over mijn knieën leg, hangt hij aan beide kanten al op de bank.

Kijk, zo zag de deken er na het patroon van april uit:

























En zo ziet de deken er na het patroon van mei uit:
























Ik ben benieuwd naar het patroon van juni!

Marjolein

1 opmerking: