17 september, 2014

Sams, Sammies, Sammen?

Van de week kreeg ik foto's gemaild van twee dames die mee hebben gedaan met de mysterie CAL waarin we Sam het Schaap hebben gehaakt. Zo leuk om verschillende versies van Sam te zien! Maar hoe noem je veel van dezelfde CAL-schaapjes met dezelfde naam bij elkaar? Sams? Sammen? Of misschien Sammies? Geen idee! Maar hoe je ze ook wilt noemen, ze zijn hartstikke leuk.

Zo haakte Marjan maar liefst twéé Sammen (Sammies, Sams?) in verschillende kleuren Scheepjeswol "Stone Washed". Ze moeten alleen nog oogjes krijgen. Omdat ze geen veiligheidsogen bij de hand had, gaat ze deze er op borduren. Zijn ze niet leuk?


Schaapjes van Marjan























Mhina haakte een Sam in lieve kleurtjes. Is hij (of zij?) niet schattig?


Schaapje van Mhina

























Heb je meegedaan met de CAL en wil je je schaapje ook laten zien aan iedereen? Mail me dan een leuke foto, dan plaats ik hem op mijn blog.
En heb je niet meegedaan maar wil je toch graag een schaapje haken? Hier vind je alle berichten over de CAL.


Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve schaapjes. Die met Stone Washed zijn prachtig. Het garen is hier zo geschikt voor. Zelf heb ik al diverse dieren gehaakt uit Edward's Menagerie. Daar worden de oogjes altijd geborduurd voor de veiligheid van kleine kinderen.
    Dit boek is ook voor jou een aanrader. Er staan zulke leuke beestjes in.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Sammies allemaal!!! Ik heb gelijk een mailtje naar je gestuurd voor mijn eigen versie!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg die verschillende sammetjes! Die foto's zijn een teken dat het patroon goed in de smaak gevallen is.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen