21 oktober, 2014

Pinspiratie: duiveltje

Steeds meer mensen in Nederland vieren Halloween. Zelf doe ik daar niet aan mee. In plaats daarvan lopen mijn meiden met Sint Maarten op 11 november met een gehaakte (!) lampion langs de huizen. Mooie liedjes zingen en natuurlijk wat lekkers ontvangen. De aankleding en sfeer rondom Halloween vind ik echter wel heel erg leuk. En dit gehaakte duiveltje is natuurlijk wel heel erg schattig. Dus voor iedereen die wél mee doet met Halloween of gewoon zin heeft om een duiveltje te haken deze keer een gratis patroontje van een lief duiveltje. Perfect te haken met Catania of Limone of - als je hem wat groter wilt hebben - met Catania Grande.



















Volg mij op Pinterest voor nog meer inspiratie!

4 opmerkingen:

  1. Het is een schattig duiveltje. Echt iets voor mensen die iets hebben met Halloween. Bij ons komt zo'n lampionnetje beter van pas.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd seg.

    http://muizekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo wat een mooie duiveltje dat zou ik graag willen haken maar zie dat het patroon in het engels is weet je niet of het in het nederlands te verkrijgen is gr gonda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Gonda, ik heb geen idee! Ik vond het een leuk patroon en heb dat op mijn blog met jullie gedeeld. Of er ook een Nederlandse vertaling beschikbaar is weet ik helaas niet.

      Verwijderen