10 juli, 2015

Pinspiratie - sfeerlichtjes

Ik hou van kleine kaarsjes. Waxinelichtjes in mooie houders. Drijfkaarsjes in een mooie schaal. En niet alleen tijdens de donkere wintermaanden maar ook in de zomer, 's avonds buiten op tafel. Deze sfeerlichtjes zullen daar zeker niet misstaan! Haak ze met "Catania" of  "Limone" of misschien wel met "Limone Color" voor extra kleurige effcten. Het patroon is gratis, maar wel in het Engels.




















Disclaimer: ik heb geen enkele band met de ontwerper van dit patroon. Ik heb het (nog) niet zelf gehaakt en ik kan je ook niet vertellen of er een Nederlandse vertaling van bestaat.

3 opmerkingen:

  1. Dit is een mooi transparant haaksel voor een potje met licht!
    Leuk voor straks als het in augustus weer iets eerder donker wordt en je toch gezellig buiten wil zitten...

    Fijn weekend, grtjs Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou er ook van, hoe meer kaarsjes hoe leuker wat mij betreft ;)

    BeantwoordenVerwijderen