03 februari, 2016

Mijn boek "Kransen haken" - sneak peek 6

Vandaag de laatste sneak peek voor mijn boek "Kransen haken". Het boek wordt voor het eerst verkocht op de Handwerkbeurs in Zwolle van 11 t/m 14 februari. Ik ben er op vrijdag 12 februari voor de boeklancering en om te signeren. Je kan mij vinden bij de stand van Wolhalla.

Naast een hele stapel boeken neem ik ook complete haakpakketten mee voor alle kransen. In zo'n pakket vind je alle garens die je nodig hebt om de krans te haken inclusief de piepschuimen krans en eventueel vulmateriaal.


Maar goed, nu de laatste sneak peek! Dit keer geen krans maar een aantal kleinere projecten die je ook kan maken met de patronen van de kransen. Dus heb je niet veel trek in het haken van een complete krans, misschien zijn de extra projecten uit het boek dan wel iets voor je!

Wat dacht je van een mooie herfstmobile:



Of een leuke versierde pot aardbeienjam:

























Boekenleggers heb ik nooit genoeg:

























En deze tafelkleedhangers zorgen er voor dat mijn tafelkleed buiten niet weg waait in de zomer:

























En er staan nog veel meer van deze projecten in het boek.

Zie ik je vrijdag de 12e in Zwolle? Ik ben er in ieder geval!

Marjolein

Alle foto's zijn gemaakt door fotostudio Gerhard Witteveen Fotografie.



4 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd naar je boek!Ik ga donderdag naar de beurs. Is het boek dan wel al te koop? Of pas vrijdag?
    Groet,Flo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Flo,
      Ik weet niet zeker of het boek op donderdag al verkrijgbaar is op de beurs. Ik ben zelf op vrijdag op de beurs met een flinke stapel boeken bij de stand van Wolhalla (stand 22). Op zaterdag en zondag is het daar in ieder geval verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt natuurlijk). Maar of andere winkeliers het boek dan ook al hebben weet ik niet zeker. De uitgeverij kon het me ook niet vertellen omdat het afhangt van de levertijden van de groothandels. Marjolein

      Verwijderen
  2. Leuk, dat je ook andere ideeën met dezelfde patronen laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marjolein,
    Wat een super leuke projecten. Ik ga ook donderdag al naar de beurs en wil hem dan wel heel graag kopen. Ik hoop echt dat hij er dan al is. Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen