10 mei, 2017

Wat wordt het?

Ik haak heel veel. Echt heel veel. Alleen kan ik je nog helemaal niets daar van laten zien en dat vind ik zo jammer! Maar ja, haken voor een boek vergt heel veel tijd en geheimzinnigheid :)!
Maar gelukkig kan ik vandaag eindelijk wel iets laten zien. Iets dat niet geheim is omdat het voor een boek is maar iets dat je volgende week vrijdag en zaterdag live kan komen bewonderen op de Brei- en Haakdagen in Rijswijk. Ik ben namelijk bezig met het haken van twee krukjes uit het boek "Dierenkruk haken deel 2" van Anja Toonen.




Het worden twee voorbeelden voor op de beurs want je kan straks bij mij alles aanschaffen wat je nodig hebt om zelf zo'n super schattig krukje te haken. Kan jij al zien welke dieren het worden? En kom je ze volgend weekend in het echt bekijken? Ik zou het erg leuk vinden als je langs komt om gedag te zeggen!

Binnenkort laat ik het eindresultaat natuurlijk ook zien. En natuurlijk komen alle materialen binnenkort ook in de winkel te staan!

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten