04 juli, 2017

Haakpatronen - fruit

Denk ik aan zomer dan denk ik niet alleen aan de zon, het strand, zwembad of ijsjes maar vooral ook aan heerlijk vers zomerfruit! Want zeg nou zelf, wat is er lekkerder dan een heerlijke fruitsalade of een grote schijf watermeloen uit de koelkast? Vandaar dat ik op zoek gegaan ben naar patronen van fruit. Veel plezier!

Ananas is één van mijn lievelings soorten fruit. Lekker zoet en sappig! Ik lust het eigenlijk alleen vers dus niet uit blik. Ik weet alleen niet of ik deze op zou eten, hij is zo leuk! Het kooppatroon is in het Engels.




















Andere zomerfavorieten van mij zijn alle soorten bessen! Bosbessen, bramen, frambozen, aardbeien ik lust ze allemaal. Van dezelfde ontwerpster als bovenstaande ananas zijn deze patronen. Ook weer kooppatronen in het Engels.




















Een echt Hollands vruchtje is de kers! Heerlijk in een vlaai, warm met ijs of gewoon zo los. Wat dacht je van deze leukerds? Het Nederlandse patroon is gratis.




















Een echte dorstlesser is natuurlijk watermeloen, zeker als hij uit de koelkast komt! Dit exemplaar is nog niet aangesneden maar om een balletje heen gehaakt. Het gratis patroon is (volgens mij) in het Russisch maar er staat ook een diagram bij en heel duidelijke foto's. Dat zou moeten lukken!




















Ben je niet zo van het gehaakte fruit, dan vind je deze onderzetters misschien wel leuk? Leuk om te haken, kleurrijk, zomers en ook nog erg nuttig. Het Engelse patroon is gratis.


















Of deze leuke tasjes, erg handig en vrolijk! Ze worden niet zo heel erg groot maar je kan het formaat natuurlijk altijd zelf aanpassen. Het Engelse patroon is weer gratis.
















En tot slot voor iedereen die zijn tuin in tropische(re) sferen wilt brengen een paar vrolijke fruitslingers. Een watermeloenslinger in het Japans maar mét diagrammen en een leuke ananasslinger in het Engels.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten